Lene Ruhnau
UDDANNELSE
- Uddannet som coach ved Strandgård Gruppen
- Uddannet som SoMe-manager ved IBS
- Uddannet i projektledelse hos Djøf
- En række kurser inden for kommunikation, service og ledelse
- Tidligere underviser i projektorienteret arbejde, service, teambuilding, NLP og transaktionsanalyse
- Baggrund som uddannelses- og personalekonsulent
Om lene
Lene Ruhnau er den administrative hjerne i TandDyreklinikken, som hun har været medejer af siden 2007. Hun er uddannet indenfor administration, ledelse og coaching og holder styr på vagtplaner, patienter og personale, så dyrlæger og sygeplejersker kan koncentrere sig om konsultationer og operationer.
Lene kender svarene på de fleste spørgsmål om TandDyreklinikken, og det er også hende, du skal tale med, hvis du har spørgsmål om fx finansiering af behandlinger, eller hvis du kunne tænke dig at søge et job på klinikken.
Når Lene ikke står i receptionen, tager telefonen eller svarer på mails, kan det være fordi, hun er i gang med at skrive et nyhedsbrev, udforme nye koncepter til TandDyreklinikkens sociale medier eller planlægge de nyeste kurser til TandDyreklinikkens Education Center.